7 Mart 2015 Cumartesi

Dravennnn

Merhaba arkadaşlar bugün Draven hakkında 
fikirlerimi sunacağım:






Öncelikle Draven bir saldırı gücü taşıyıcısı olmasına rağmen bence gerçekten mana konusunda Sivir kadar olmasada sıkıntılı bir şampiyon bu yüzden yanında çok iiyi bir support olmalı ki Draven koridorunda rahatça öne geçebilsin ve altın kazanabilsin .
Draven oyun başlarında  yeteneğini düzgün kullanırsa gerçekten rahatca oyunda fark açabilen bir şampiyon'dur .Takım savaşlarında bence Draven ultisini geciktirmemeli ( Rakip takımı birarada gördüğü anda fırsatı değerlendirmeli ) sonra ise takımıyla beraber tehlikeden uzak durarak saldırmalı ki Takım Savaşını kaybetmesinler .
Şimdide Draven oynarken satın aldığım itemler
İlk başlarda biraz para biriktirip amk kılıcı alıyorum ve sonra q ile farm yaptıktan sonra ebediyi tamamlıyorum ( para artarsa bot da alıyorum ) sonra savaşçı çizmesini tamamlıyorum . böylece ilk iki itemi tamamlamış oluyorum sonra üstüne kanasusamış alıyorum böylece cançalma ve saldırı gücüm oluyor . Sonra Statik Hançer veya son fısıltı alıyorum ama bunun ikisi kesinlikle oluyor son olarak ya Koruyucu melek yada bansheenin duvağı alıyorum ve tüm itemleri tamamlamış oluyorum...
Evet arkadaşlar benim eşya dizilimim böyle önerilerinizi ve görüşlerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim
DipNot : Lütfen kötü yorumlarınızı kendinize saklayın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder