7 Mart 2015 Cumartesi

Dr.Mundo


Merhaba arkadaşlar bugün Dr.Mundo hakkında fikirlerimi sunacağım :


Öncelikle herkezin bildiği gibi Dr.Mundo aşırı tank bir şampiyon Q yeteneği ile koridorda rahatca koridordaki rakibinizi dürtebilir ve kolayca farm alabilirsiniz . Team Fight'larda ise Ateşli ıstırap ve Sadizm ile çok rahatca hasar verip aynı zamanda hasarları tanklayabilir .
Ben Dr.Mundo'da ilk olarak Warmog'un zırhını alıyorum bu sayede hem pasifinizin can yenilemesi artıyor hemde Warmog'un zırhının kendi can yenilemesi etkisi sizi ilk seviyelerde Koridorda fazla tutuyor ve daha fazla altın kasabilmenizi sağlıyor . İkinci Olarak Çivili zırh alırsanız hem rakip rahat dürtemez ( Saldırı gücüne dayalı şampiyonlar için . Farklı durumlarda büyü direnci alabilirsiniz ) Dürtse bile hem kendiside düşük de olsa zarar görür hemde siz ona saldırmak için fırsat bulmuş olabilirsiniz . Bot gezgin çizmesi alırsanız Ormanınızda saldırıya uğrarsanız ultiniz ile rahatca kaçıp koridorunuza dönebilirsiniz . 4. İtem olarak ben ruh gömleği tercih ediyorum ( isterseniz 2.olarak Çivili zırh yerine ruh gömleği de alabilirsiniz ) Ruh gömleği de can yenilenmenize büyük bir katkı sağlayacaktır.5. Olarak Donmuş balyoz alırsanız hem can hem saldırı gücü kazanırsınız ve 1e1 çatışmalarda rakibinizin kaçmasına engel olabilirsiniz 6. olarakta ben Bşgardiyanın zırhını tercih ediyorum .


Evet arkadaşlar item dizilimim böyle önerilerinizi ve görüşlerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim


DipNot : Bu item dizilimi oyunun başında değil biraz altın kastıktan sonra kullandığım item dizlimidir lütfen kötü yorumlarınızı kendinize saklayın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder